مازوخیست!
نوشته شده توسط : بددهن

 

چه میشود پایم زیر پاشنه ی صندلی ات جا بماند
ورق ها را که بُر میزنی من لای آنها باشم
آس باشم
دست تو باشم
 
چه میشود کشوی میز تحریر را محکم به پایم بزنی
معذرت خواهی کنی
سرخ شوم
بفهمی
 
چرا نمیشود از سکوت فرار کنم؟
چرا بغض از حدقه در نمی آید؟
چه میشود روستایی باشم
به من بخندی
ساده تر از من
به من بخندی
سرخ شوم
بفهمی
 
نمیشود سرم درد بگیرد و جلب توجه کنم؟
جلب توجه می کنم اصلا؟
شاید باید معذرت بخواهم
زرد شوم و…




:: موضوعات مرتبط: شعر , ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تجسم در تاریخ : 1389/11/11/1 - - گفته است :
گاهی اوقات وقتی ببری در حقیقت باختی ..!

/weblog/file/img/m.jpg
جواد در تاریخ : 1389/11/8/5 - - گفته است :

من دوس ندارم آس باشم ولی ..
10 چشه یا حتی بی بی ..

گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد ..؟
چی کم داره واقعا ..؟

======================

آس نباشی نمیتونی ببری 


/weblog/file/img/m.jpg
sara در تاریخ : 1389/11/7/4 - - گفته است :
salam,webe khobi dari,khoshal misham behem sar bezani


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: