جو
نوشته شده توسط : بددهن

 

این خدای بخشنده و مهربان بعضی وقتها کارهایی میکند که آدم چارچنگولی در آن میماند ،چه برسد به ما !
چند سال پیش بین دوستان مد شده بود که برای سفر معنوی حج ،آن هم از نوع دانشجویی اش ثبت نام کنند. ما هم به اتفاق تنی چند از دوستان بدتر از خودمان رفتیم اسم نوشتیم که شاید خدای متعال ما را هم طلبید .با خودمان گفتیم برویم مکه شاید آدم شدیم خیر سرمان!
بین دوستان عده ای بودند که به قول معروف نور بالا میزدند ؛ آن نماز شبها و آن دعاهای جورواجوری که اینها میخواندند را اگر بر کوه نازل میکردند لاجرم کوه پاره می شد.چه برسد به قرعه کشی حج!
فکر میکردیم اگر کسی قرار است طلبیده شود همین دوستان اولیاالله هستند نه یکی از اوباشی مثل ما. ولی همین خدای متعال رکبی زد به آنها که در تاریخ ثبت شد. دوستم سعید به حج رفت و آنها با چشمانی اشکبار به حکمت خداوند فکر میکردند!
سعید از حج برگشت بدون ذره ای تغییر ؛حتی آن خنده های مسخره اش هم تغییری نکرد. گفتم : "اونجا که بودی گریه هم کردی؟"
گفت:" اونجا خیلی فضاش سنگینه، اگه حواست نباشه جوگیر میشی و گریه میکنی، ولی من گریه نکردم!"




:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , کیمیای سعادت , ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
میثم در تاریخ : 1389/9/25/4 - - گفته است :
بابا کلی حال کردم .فقط زیاد احساسی ننویس بیشتر به خاطر این نوع نوشته ها بهت سرمیزنم.بازم میگم جالب و البته با حال نوشتی.

/weblog/file/img/m.jpg
mahdi در تاریخ : 1389/8/11/2 - - گفته است :
با سلام دوست عزیز







اگه خواستی از وبلاگت در آمد خوبی داشته باشی به وبلاگ من بیا و در قسمت بالای وبلاگ یک سایت گذاشتم که فکر کنم از همه ی سایت های کسب در آمد بهتره.ثبت نامشم رایگانه .



اگه سوالی داشتی در قسمت نظرات بزار تا جوابت رو بدم.



راستی جهت حمایت از ما رو تبلیغات وبلاگ من فقط یدونه کلیک کن .



اگه تو سایت ثبت نام کردی خبر بده بیام رو تبلیغات وبلاگت کلیک کنم .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: